کتابخانه عمومی

کتابخانه عمومی

انسان کیست جز موجودی نگران، برخاسته از زمین وآرزومند اختران آسمان
کتابخانه عمومی

کتابخانه عمومی

انسان کیست جز موجودی نگران، برخاسته از زمین وآرزومند اختران آسمان

رفتارهایی از مردان که زنان از آن نفرت دارند

معمولآ رفتارهای بسیاری از مردان برای زنان ناپسند و آنها از آن بیزار هستند که هنگامی که شما از زنان بپرسید که چه چیزی در مورد مردان شما را اذیت می کند، آنها از یک لیست طولانی به شما خبر می دهند، حتی اگر همه چیز بیزاری باشد که زنان از مردان متنفر هستند ترکیبی از ویژگی های بزرگ و کوچک هستند، در اینجا 10 تا از نگران کننده ترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • قسم دروغ

در حالی که زنان بیشتر شبیه به سوگند مردان زمانی که آنها عصبانی هستند، اما آنها نفرت از مردانی دارند که فکر می کنند قسم می خورم تنها راه آنها برای نجات خودشان است.

 

  •  از مردانی که تسلط ندارند

 
زنان بیشتر می خواهید آن مردان برای حفاظت از آنها و آنها را احساس امنیت می دهد. در پی دیکتاتوری که به آنها دستور چه کاری انجام دهید و به کجا بروید و چه کسی به صحبت و یا چه چیزی برای پوشیدن یا نه. زنان از این مردان که می خواهند به آنها را کنترل ترس و فرار خواهد کرد.

  • از مردانی که به وعده خود عمل نمی کنند
بسیار مهم است که مردان درک کنند که همه چیز جدی است، زنان انتظار دو نفر از آنها به یکدیگر را محدود کنند. زنان متنفر بودم برای یک اسباب بازی و ماندن با کسی است که ترس از انجام.

  • از مردانی که عاشقانه نیستند
زنان می خواهند عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به او. اگر هدف خود را احساس می کند که شما به او می آیند فقط به خاطر اینکه از رابطه جنسی، او به سرعت می شود به دور از شما و شما حتی نمی خواهد اجازه دهید شما را به او را لمس کند.

  • از مردانی که توجهی به ظاهر خود نمی کنند
اگر چه ظاهر همه چیز نیست، اما زنان از مردانی که آنها را جذب نمی کند، نفرت، موهای خود را پریشان است، بوی عرق، ناخن های بلند، آنها دهان بوی بد، پوشیدن لباس های چین و چروک. علاوه بر این، اگر شما را نگه نمی متناسب بدن شما، شما را به زنان شما برای بدن خود را احترام نمی گذارند و هیچ انگیزه و نظم و انضباط در زندگی را نشان می دهد.

  • قابل پیش بینی بودن
زنان واقعا نفرت از مردان قابل پیش بینی که هرگز چیزی متفاوت انجام می دهند. آنها مردانی که پر از شگفتی بزرگ دوست دارم.

  • اولویت دادن به دوستان
اگر مدتی با دوستان خود و یا شما را با دوستان لذت بردن از بیش از شریک زندگی خود را و همسر خود را هرگز می توانید با شما داشته باشد، قطعا چیزی مشکوک است.
  • ادامه دادن به بحث و گفتگو
زنان مثل مردان که هر گونه بحث کوچک به ادامه بحث و گفتگو، و علت آنها را به موقعیت دفاعی به طور مداوم است.

  • چشم چرانی زنان دیگر در مقابل چشم خود
در حالی که به دنبال زنان دیگر چیزی عادی به مردان (اما نه بیش از حد) است، اما زمانی که شما این کار را در مقابل زنان در زندگی خود، آن را مشکل ساز می کند.
  • وابستگی
اعتماد به نفس و استقلال از ویژگی های عالی در مردان هستند، اما وابستگی و ناامنی بیش از حد نگران کننده است. زنان دوست ندارند با مردان که خود اعتماد ندارند و نیاز به تایید دائمی در روابط، کار و دوستی خود باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.